VIDEO -BAYI AJAIB !!! Bayi Yang Baru Dilahirkan Ini Mampu Untuk Berjalan Selepas Keluar Dari Rahim Ibunya

loading...


Bayi yang baru dilahirkan ini telah mengejutkan para jururawat kerana bayi ini baru sahaja dilahirkan.
Kebiasaanya, bayi yang baru dilahirkan akan diangkat dan dibersihkan ke tab mandian, tetapi gadis kecil ini bertindak diluar jangkaan para jururawat kerana bayi ini mempunyai cara yang berbeza kerana bayi yang biasa sekurang-kurangnya mengambil masa selama 12 bulan untuk berjalan.
Dalam video ini, seorang bidan sedang memegang bayi tersebut dengan sebelah tangan dan jelas menunjukkan bayi itu berjalan dengan sendiri.
 Jururawat yang yang berpakaian serba hijau dan topeng klinikal itu terkejut kerana mengagumi situasi tersebut." Saya cuba untuk mencuci beliau tetapi dia terus bangun dan berjalan" kata jururawat itu sambil menunjuk dengan satu tangan ke mana dia pada mulanya cuba untuk meletakkan bayi untuk memandikan bayi itu.
Kekuatan bayi yang luar biasa ini biasa di lihat dalam watak animasi "Baby Boss".
Sumber: Youtube
loading...

0 Response to "VIDEO -BAYI AJAIB !!! Bayi Yang Baru Dilahirkan Ini Mampu Untuk Berjalan Selepas Keluar Dari Rahim Ibunya"

Post a Comment

Adsense

facebook KLIK PANGKAH DUA KALI UNTUK TUTUP Button Close
#headlineatas { opacity:1.0; height:auto; width:auto; position:absolute; top:380px; left:85px; align:center; border-bottom:1px #005094 solid; border-bottom:0px blue solid; color:#333; padding:0px; z-index:1001; font-size:13px;}
facebook KLIK PANGKAH DUA KALI UNTUK TUTUP Button Close